【電気設備定期点検のため】OPAC・マイライブラリのサービス停止について
掲載日:2020年1月31日
南大沢キャンパスにおける電気設備の定期点検に伴う学内ネットワーク停止のため、
以下のとおり、OPAC等のサービスを停止します。
ご不便をおかけしますが、何卒ご了承ください。
日程
2020年2月15日(土)15:00~2月17日(月)8:50(予定)
停止するサービス
- OPAC(蔵書検索・予約取り寄せ)
- マイライブラリ(利用状況の確認・貸出期限の延長・複写依頼・貸借依頼等)
なお、同じ期間中は、メールによるサービス(返却期限のお知らせ、各種サービスの受付等)も停止します。
自動送信メールについては、通常の配信期日より遅れて送信されることがあります。ご了承ください。
The following services will be temporarily unavailable due to <span lang="en">electric facility</span> inspection:
●OPAC
●My Library (updating of loans, reservation and order, photocopying of literature and loan of materials from other organizations, confirmation of user information, etc.)
Service stoppage: 15:00 on 2/15 to 8:50 on 2/17
During the stoppage, e-mailing services (including the notification of due dates, application for various services, etc.) will also be stopped. Automatic e-mails may be sent after usual dates.