【2/24~2/26】システム更改に伴うOPAC・マイライブラリのサービス停止について
掲載日:2021年2月17日
図書館システム更改のため、以下のとおり、OPAC等のサービスを停止します。
ご不便をおかけしますが、何卒ご了承ください。
日程
2021年2月24日(水)~2月26日(金)
※終了日は早くなる可能性があります
停止するサービス
OPAC(蔵書検索・予約取り寄せ)
マイライブラリ(利用状況の確認・貸出期限の延長・複写依頼・貸借依頼等)
なお、同じ期間中は、メールによるサービス(返却期限のお知らせ、各種サービスの受付等)も停止します。
自動送信メールについては、通常の配信期日より遅れて送信されることがあります。ご了承ください。
------
The following services will be temporarily unavailable due to system renewal:
●OPAC
●My Library (updating of loans, reservation and order, photocopying of literature and loan of materials from other organizations, confirmation of user information, etc.)
Service stoppage: 2/24 to 2/26
During the stoppage, e-mailing services (including the notification of due dates, application for various services, etc.) will also be stopped. Automatic e-mails may be sent after usual dates.